fotoos die in lemmer werden gemaakt

ariette

Actieve deelnemer
27 okt 2010
84
4
Allereerst wil ik even zeggen dat ik genoten heb op die zaterdag, nu bijna 2 weken geleden - in Lemmer bij Jan Pranger en zijn vrouw Annie - het was erg druk zoveel mensen in dat huis en die kregen ook allemaal koffie en lekkers!
En behalve de inwendige mens werd ook het 'houtcentrum' van de aanwezigen behoorlijk gekieteld :p - wát een mooie dingen hadden jullie meegebracht - neergezet! Fijn om dat zo te kunnen zien, te voelen én te bepraten. Het bezoek aan de werkplaats van Jan was ook een ervaring op zich. Efficient de ruimte benut en - ondanks dat je je kan inbeelden dat het een werkplek is voor slechts 1 persoon - er pasten héél veel houtbewerkers in 1 hok !
Jan: enorm bedankt voor je gulle gaven - ook anderen hadden kadootjes meegebracht, waarvan ik gewoon een echt warm gevoel heb gekregen.

Wat ik me afvraag is waar de fotograaf zijn fotoos heeft geplaatst, of gaat plaatsen?
Krijgen we die nog, of heb ik wat gemist (ben even een weekje weggeweest)?
Zoektocht net, door de vragen heen leverde mij geen aanwijzingen.

Jan: met de nieuwe dikke beitel heb ik inmiddels een aantal ruwe stukken voze berk dunner gemaakt en er twéé werkstukjes mee gedraaid. (afruwen gaat nu lekker veel sneller)
lach niet.....stoppaddestoelen - eentje met een aangezet handvat en eentje uit 100% berk.

Sokkenbreien is tegenwoordig helemaal in! En als je een gat in je zelfgemaakte sokken hebt - dan wil je maar al te graag een reparatie uitvoeren. Mijn moeder had er vroeger ook eentje, maar niet zo mooi als deze!

Attached files
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.