Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17
    Ik dacht ga even zo'n set scoren. Gezien deze prijs heb ik niet doorgedrukt naar het winkelwagentje.
    Ik had er al een gekocht van Robert Sorby toen ik deze nodig had voor de bouw van mijn schuurtje. Ook niet goedkoop maar ik kon het met een maat af.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilco Flier Bekijk Berichten
    Hoe ben je zo betrokken geraakt bij het ontwerp- en testproces dat MHG je beitels toestuurt en ze op jouw aanwijzen veranderingen doorvoeren? Mooi dat een fabrikant luistert naar iemand uit het veld. Weet je ook waarom MHG een dergelijke beitel op de markt wil brengen?
    Een kennis van me werkt voor MHG. Ik zei ooit eens dat mooie socket beitel waarschijnlijk wel goed zal verkopen als deze qua afwerking en kwaliteit van het staal in de buurt komt van Lie Nielsen. De rest is geschiedenis. Het is gewoon een prima beitel. Mooi stevig blad, de afgeschuine zijkanten komen bijna op niets uit, makkelijk te slijpen en blijft lang genoeg scherp voor een Westerse beitel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmenkveld Bekijk Berichten
    Dat zijn dus andere beitels. Deze staan nog niet eens op de site van MHG. Ik zal morgen even de maten van mijn 26mm opnemen.

Ben wel benieuwd, heb binnenkort ook dergelijke beitels nodig. Enig idee wanneer dit verkrijgbaar wordt?

Kan ik nog niets over zeggen. Mijn kennis werkt daar op de administratie en heeft daar niet echt zicht op. Dit model is een maand of 2 geleden in productie gegaan dus het zal niet lang meer duren.

We wachten het af. Hopen dat de prijs niet te schrikbarend gaat zijn....

Ik heb 'm even een mail gestuurd om te vragen of er al een prijslijst is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Navifactiva Bekijk Berichten
    Dat zijn dus andere beitels. Deze staan nog niet eens op de site van MHG. Ik zal morgen even de maten van mijn 26mm opnemen.
    Excuus, iets te snel geweest

Heb je een idee welke maten er beschikbaar (gaan) komen?
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Forum Rechten