cursus starters en gevorderden Houtdraaien

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Eind van deze maand start ik weer met 2 nieuwe 8 weekse cursussen op de dinsdag. 's middags om 13.30 uur een cursus houtdraaien voor gevorderden. Bollen, dundraaien, driehoekige vaas of de Burka Bass... zomaar wat projectjes die we gaan doen. De nadruk ligt bij de verschillende technieken van het draaien, meer dan met een tof werkstuk de werkplaats uit lopen... De vorige middagen waren echt super leuk!

Je kan je opgeven door mij te bellen, te mailen of via de website.

Op dinsdagavond begint er weer een starterscursus. In 8 dinsdagavonden gaan we snijdend houtdraaien. Van vierkant naar rond, afwerken met platte beitel, hollen en bollen en aan het eind een schaal.

Wil je met deze cursus meedoen geef je dan op via de website, maar bellen of mailen mag natuurlijk ook...

Nou... Wie weet tot over 3 weken!
 
Laatst bewerkt:

MaVa

Actieve deelnemer
3 mrt 2016
164
4
diksmuide
Jammer dat je zo ver weg zit.
De tweedaagse cursus is interessant, maar jammer genoeg ben ik belet dat weekend.
Hoop dat de tweedaagse volgend jaar nog eens doorgaat.
 

SDG

Actieve deelnemer
29 nov 2018
130
1
't Gooi
Helaas is Doetinchem een beetje te ver voor me om zomaar even heen en weer te rijden. Wellicht dat ik volgend jaar ergens tijd en ruimte kan vinden. :)
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Helaas is Doetinchem een beetje te ver voor me om zomaar even heen en weer te rijden. Wellicht dat ik volgend jaar ergens tijd en ruimte kan vinden. :)

Ik reed vroeger iedere dag naar het Gooi! :) Maar tegenwoordig vind ik het ook best ver. Alles is gewenning zullen we maar zeggen! :)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Het is maar een uurtje vanuit het Gooi. Ik heb het dit jaar 12 weken 6 dagen achter elkaar gedaan vanuit Bussum. Een enkele keer heb je pech dan staat er file.:eek:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.