Werkplaatstafel met Duitse ladegeleiders?

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.754
979
Omgeving Eindhoven
Ik heb laatst een hele set besteld bij de firma Konemann: https://beschlaege-online.de.
Deze, van 70 cm en deze met softclose van 60 cm. Uitstekende service, kiezen voor vooruitbetaling (vorkasse) en je krijgt de werkdag na bestelling een mail met betaalinstructies. Verzending is ongeveer een week na de order. Helaas wel redelijk hoge verzendkosten.

Omdat ik een set te weinig had besteld, later nog een bijbesteld bij Metaalreus (deze) en dat zijn exact dezelfde.

Geleiders kunnen helemaal worden uitgetrokken (en dat wil je bij werkplaatsladekasten), kunnen tot 45 kg per set aan en zijn met een clipje makkelijk los te halen voor als de lade er een keer uit moet.

Als je softclose wilt hebben, moet je bij de eerste shop die ik noemde denk ik oor deze gaan.
Maar ik moet zeggen dat ik voor werkplaatslades de softclose totaal niet mis. Al zie ik dat jouw kasten op wielen staan, en bij ruw verplaatsen willen die van mij (zonder softclose) inderdaad wel eens open gaan.

Rob
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.