En zonder Japanse beitel, zonder groene stekkers....
Maar als handig hulpstukje vind ik het slim bedacht.
sometimes you just need a bigger hammer
mooi spul maar, wel echt voor de hobbyist. Kom deze dingen zelden tegen in mijn werk als meubelmaker.
Leuke reacties so far! Dank je wel mannen!
Ik ga nog wat meer afleveringen maken
Groet
Dennis
Prima filmpje! Dit is best een leuke tool, maar om hem nou onmisbaar te noemen (van mij mag de titel heel wat minder populistisch). Je kan deze trouwens redelijk eenvoudig zelf maken. Op youtube te vinden hoe. Meteen een goede oefening
Ik heb ook best wat spulletjes van AliExpress. Als je goed oplet welke merken je besteld, zit het met de kwaliteit echt wel snor. Zo heb ik twee laser-apparaten van Deko. Dat is goed spul. Maar uiteraard heb ik ook wel waardeloze spullen besteld![]()
Nog niet, ik heb onlangs wel mijn eerste freesje binnen gekregen. Maar ik durf daar nog geen uitspraak over te doen. Ik had eerst zo'n kistje voor veel te weinig hier in de bouwmarkt gekocht en daar ging vrij snel een klein freesje kapot. Ik ben geneigd omdat zo'n setje vast ook uit China komt alles over een kam te scheren.Inmiddels heb ik een betere set van DeWalt, maar ik was benieuwd en heb toch zo'n freesje uit china besteld. Wellicht dat ik er over een poosje iets over kan zeggen.