Het moest toch een keer fout gaan met een steen.

Navifactiva

Actieve deelnemer
14 sep 2019
91
21
Gisteren deze steen op het postkantoor opgehaald en toen ik 'm thuis uit de doos haalde viel ie letterlijk uit elkaar. Dit is dus wat er gebeurd met een sedimentaire steen die te veel aan water is blootgesteld. Het water sijpelt via de zijkanten naar binnen en de lagen delamineren langzaam. Ik maak altijd gebruikt van het lite plan van Buyee en dan ben je niet verzekerd. Ik heb door de jaren heen ruim 100 stenen gekocht en weer doorverkocht en dit is gelukkig de 1e keer. De steen was niet heel duur maar toch is het zonde.

20191001_125754.jpg
 

Navifactiva

Actieve deelnemer
14 sep 2019
91
21
De steen was 210x80x30mm. Wat er van over is gebleven is niet echt bruikbaar. Te kort/smal en te dun.
 

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
Als het geld dat je bespaard hebt, door steeds geen verzekering te nemen bij die 100 bestellingen, hoger is dan wat je nu kwijt bent door de gebroken steen... Dan heb je het goed gedaan toch :eek:
 

Navifactiva

Actieve deelnemer
14 sep 2019
91
21
Het lite plan kost niets, het insured plan is 500 yen oftewel ongeveer €4,25. Ik heb dus behoorlijk wat geld bespaard en deze steen kostte inclusief verzending en btw €98.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.