Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Het moest toch een keer fout gaan met een steen.

Gisteren deze steen op het postkantoor opgehaald en toen ik 'm thuis uit de doos haalde viel ie letterlijk uit elkaar. Dit is dus wat er gebeurd met een sedimentaire steen die te veel aan water is blootgesteld. Het water sijpelt via de zijkanten naar binnen en de lagen delamineren langzaam. Ik maak altijd gebruikt van het lite plan van Buyee en dan ben je niet verzekerd. Ik heb door de jaren heen ruim 100 stenen gekocht en weer doorverkocht en dit is gelukkig de 1e keer. De steen was niet heel duur maar toch is het zonde.

20191001_125754.jpg

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Jammer. Is er met die grote scherven niets meer aan te vangen? Ik heb geen idee hoe groot een en ander op de foto is.
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

De steen was 210x80x30mm. Wat er van over is gebleven is niet echt bruikbaar. Te kort/smal en te dun.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Als het geld dat je bespaard hebt, door steeds geen verzekering te nemen bij die 100 bestellingen, hoger is dan wat je nu kwijt bent door de gebroken steen... Dan heb je het goed gedaan toch

Het lite plan kost niets, het insured plan is 500 yen oftewel ongeveer €4,25. Ik heb dus behoorlijk wat geld bespaard en deze steen kostte inclusief verzending en btw €98.

Forum Rechten