Hulpstukken/onderdelen Lurem cb 310 combinatie machine.

renze

Actieve deelnemer
27 sep 2015
40
4
geldermalsen
Hallo hout bewerkers,

Ik ben in het bezit van een Lurem combinatiemachine cb 310. Helaas is deze (franse) fabrikant er niet meer.

Nu ben ik op zoek naar diverse onderdelen hiervoor.


  1. Langgatboorinrichting ,type B. (lichte uitvoering) 60.16.010.00 of de HG (zware uitvoering) 60.16.004.00
  2. Boorhouder 3 bekken voor type B en H 1-13 mm
  3. Transportinrichting voor CB 310 SL 60.06.031.00 Dit is een stang met wielen om je machine te verplaatsen.
  4. Verstekgeleider de luxe 60.22.026.00 zou ik heel graag er bij hebben.
  5. Een andere kleinere dwarsgeleider voor de zaag. nu gebruik ik de schaafgeleider die 1 mtr lang is.

Ik hoor graag of iemand nog wat heeft liggen en kwijt wil of een adresje weet waar nog te krijgen?

alavast bedankt

renze
IMG_0125.jpgIMG_0126.jpg
 

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
602
57
Provincie Zeeland
Ik heb zelf een Lurem 260s. Zeer tevreden over. Maar ik heb ook een tijdlang naar onderdelen gezocht, maar niet gevonden. Alle leveranciers afgebeld.

Overigens is jouw machine niet hetzelfde als de Multi 310 denk ik. Een lurem 310s is verglijkbaar met een Metabo of Elektra Beckum Multi 310.

maar helemaal zeker weet ik het ook niet. Succes ermee in elk geval.
 

CSK

Actieve deelnemer
30 jan 2013
602
57
Provincie Zeeland
Ik weet niet of dit nog actueel is, maar eventueel heb ik een onderstel op zwaarlast wielen ter overname. Ik heb een grotere werkplaats waardoor mijn Lurem op een vaste plaats kan staan. Het onderstel is zeer degelijk uitgevoerd en op maat gemaakt voor een CB310 SL.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.