Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
    Ja, kleine driepoot van Conrad. Hiermee kun je ook makkelijk de achterlagers van de geleiders eraf halen.

Een domme vraag (voel me behoorlijk blond) maar electro kabels zitten weer goed echter kan iemand een foto van zijn inca lintzaag maken hoe het huis er weer op moet condensator komt achter maar moet weten hoe Heb hier niet op gelet en neem aan dat dit de draairichting bepaald? Dus hoe het huis er weer opgezet word. Mijn eigen vraag al beantwoord door goed naar de foto's van Fluo zijn oude inca te kijken (https://www.woodworking.nl/showthrea...-type-Euro-260)
    Laatst gewijzigd door hstraat; 06-10-19 om 19:35.

Zo woei, kabels vervangen juiste krimpkous gekocht. Eerste waren te klein maar zonder probleem omgeruild met wel 50 cent bijbetaling.

De rotte kabel.
    IMG-20191006-WA0000.jpg

nieuwe kabel erop, deze is later vervangen door toch een dikkere

IMG-20191006-WA0002.jpg

Tja ik hoor de electra lui al piepen, verkeerde kleuren. Boeit me niet ding doet het
    IMG-20191010-WA0008.jpg

Spoel weer in elkaar met schakelaar
    IMG-20191011-WA0005.jpg

Motor weer gemonteerd, ingeschakeld en licht in schuur blijft aan en machine draait
    IMG-20191011-WA0007.jpg

Zo dat was het totaal doorgerotte electrische kabels avontuur. Kabels waren denk dik 30 jaar oud?

Mooi dat hij het weer doet!

Ben ik ook erg blij mee en machine is weer veilig, nog veel belangrijker!

Forum Rechten