Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Stekker Inca lintzaag erin schuur op zwart

Gisteravond wou ik samen met jongste dochter stuk hout zagen, dus pak je snel de lintzaag. Stekker in stopcontact en schuur op zwart.. inclusief alles wat er nog meer op die groep geparkeerd zat. Even de schakelaar als eerste eraf gehaald en tja... verder geen commentaar meer

IMG-20191001-WA0015.jpg

Deze bedradingen zijn in de regel 25 tot 40 jaar oud en vaak in verregaande staat van ontbinding.
    Bij bijna alle Inca's die ik onderhanden heb gehad heb ik nieuwe kabels gemonteerd.
    Deze schoonheid heeft nu dus ook even een beetje aandacht nodig.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Hopelijk wel aangesloten met randaarde?
    sometimes you just need a bigger hammer

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald L. Bekijk Berichten
    Hopelijk wel aangesloten met randaarde?
    Op de foto te zien wel ja

Fred
    Fred

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hstraat Bekijk Berichten
    Stekker in stopcontact en schuur op zwart.. inclusief alles wat er nog meer op die groep geparkeerd zat.
    daarom heb Ik de schuur op een eigen groep, gebeurd hier af en toe met het aanzetten van het lasapparaat.

Ik had voorheen in mijn garage stroom van de buren over een aparte meter. Als de boel dan op tilt ging was dat heel vervelend, m.n. als ze niet thuis waren.
    Twee jaar geleden aan de voorkant nieuwe plavuizen gelegd en toen gelijk 2 VMVK-kabels in de grond gelegd naar de garage. Tussen ons huis (middelste van een driekapper) en mijn garage zitten een andere woning en een andere garage.
    Nu dus twee groepen in de garage en nooit meer een probleem gehad.

Pieter ik hoop dat je ymvk-as hebt gebruikt. Vmvk mag niet in de grond en heeft geen mantel.

Het is wel een aparte stop naar de schuur maar de hoofdgroep stop sloeg door. En ja in de schuur is alles met randaarde aangelegd. Morgen maar eens aan het demonteren beginnen van het oude beestje.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Pieter ik hoop dat je ymvk-as hebt gebruikt. Vmvk mag niet in de grond en heeft geen mantel.
    Sorry Wim, ja die bedoel ik ook.

O Peaty, welke poelietrekker heb jij gebruikt om dat loopwiel eraf te krijgen, een driepoot? ik denk dat ik gelijk foto's ervan maak is weer handig voor overige forum leden.

Forum Rechten