TIP: Kity K5 op MP

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
wat is ontiegelijk ver, ik ben tijd terug van leiden naar limburg gereden om een kity 636 op te halen :) met aanhanger dus max 90 op de autobahn.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.913
2.535
Nou, nou, dan komt er 100 euro bij voor een beetje peut en een bak koffie en een broodje. De machines lijken haast nieuw, dus als dit is wat je zoekt, zou ik het daar niet op laten hangen.
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Nou, nou, dan komt er 100 euro bij voor een beetje peut en een bak koffie en een broodje. De machines lijken haast nieuw, dus als dit is wat je zoekt, zou ik het daar niet op laten hangen.

Je hebt gelezen gelijk, ik ga erom. Mijn benzine is ook op kosten van de baas dus dat scheelt. 't is gewoon véél tijd :)

Al denk ik wel dat ik alles gewoon prima in de koffer krijg, kunnen we wel gewoon 130 doen op de snelweg.
 
Laatst bewerkt:

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.913
2.535
Het lijkt me geen slechte deal. Koop je er als je weer wat gespaart hebt er een paar extra motortjes bij, zodat je de machines los kan gebruiken. En als je later toch besluit om wat groters te kopen, krijg je je geld weer terug.
 

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Ik heb nog 2 motoren op reserve liggen, dus dat komt wel goed :)

Enige tips waarop te letten als ik langs ga? Heb met geen van deze machines ervaring helaas...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.