boomschijven tafel hout met Epoxy

coonman

Actieve deelnemer
1 jan 2012
132
0
Almere
Na lange tijd even niks gedaan te hebben met hout begint het weer te kriebelen.
Vorig jaar zei mij vrouw ik wil bijzet tafeltjes, en zo'n boomschijf lijkt me wel leuk.
Via Marktplaats 2 schijven gekocht en een die gebroken was ( in drie stukken) mee gekregen.
Deze liggen nu te drogen, en zoals jullie weten kan dat met boomschijven wel een een probleem opleveren, namelijk scheuren.
Dus geen bijzet tafels meer van een boomschijf.
Tijd genoeg dus om na te denken, en te surfen.
Besloten om er een nieuwe salontafel van te maken, de oude was aan vervanging toe.
Ga dus experimenteren met hout en epoxy. de laatste weken veel rondgekeken, prijzen vergeleken, informatieve filmpjes bekeken en nu wordt het tijd om te beginnen.
Morgen de schijven bij een buurman even over de vlakte bank halen, en dan de epoxy bestellen. mal maken en aan de slag.
Ben er nog niet uit of ik met kleurtjes ga werken etc. dus hoe het gaat worden staat nog niet vast.
Gewoon denk ik mijn creatieve geest (voor zover ik die nog heb) zijn gang laten gaan.
 

coonman

Actieve deelnemer
1 jan 2012
132
0
Almere
Vandaag de epoxy besteld, gisteren toen ik in het tuincentrum was wat decoratie hout gezien, en gekocht wat de poten moeten gaan wordenpoot.jpg schijven.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.