Wie heeft er ervaring met de herald coronet?

jellevK

Actieve deelnemer
26 feb 2018
62
1
Veenendaal
Nog maar even een update
Ik ben vorige week bij Ronald kanne geweest en die heeft rustig de tijd genomen en een schoolbord tevoorschijn getoverd om de voordelen van een frequentie regelaar ten opzichte van een 'vermogens regelaar' uit te leggen
Dit heeft erin geresulteerd dat ik met een lege portemonnee en een gevulde auto weer naar huis ging :)
Mijn keus is toch gevallen op de stratos fu 180 gezien het vermogen, frequentieregelaar, compactheid en uitbreidings mogelijkheden
En wat een geweldig geweld geeft zo'n machine zeg een wereld van verschil met een record power dml 250.
Ben dan de dag erna ook maar meteen begonnen met een stuk accacia dat al een tijdje lag maar die de er record power niet aan kon door het gewicht en een tikkie onbalans
 

Bijlagen

  • DSC_1018.jpg
    DSC_1018.jpg
    68,7 KB · Weergaven: 105
  • DSC_1017.jpg
    DSC_1017.jpg
    68,6 KB · Weergaven: 104

jellevK

Actieve deelnemer
26 feb 2018
62
1
Veenendaal
Dank je is 1 van die stukken hout waar je niet zo gauw tegenaan loopt en die ik gekregen heb van een bevriende kunstenares was voor haar rest hout van een object en van dat soort restjes word ik wel vrolijk:p
En de draaibank was even een stap maar ben erg blij dat ik die heb gezet
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.