Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25
    Nog maar even een update
    Ik ben vorige week bij Ronald kanne geweest en die heeft rustig de tijd genomen en een schoolbord tevoorschijn getoverd om de voordelen van een frequentie regelaar ten opzichte van een 'vermogens regelaar' uit te leggen
    Dit heeft erin geresulteerd dat ik met een lege portemonnee en een gevulde auto weer naar huis ging
    Mijn keus is toch gevallen op de stratos fu 180 gezien het vermogen, frequentieregelaar, compactheid en uitbreidings mogelijkheden
    En wat een geweldig geweld geeft zo'n machine zeg een wereld van verschil met een record power dml 250.
    Ben dan de dag erna ook maar meteen begonnen met een stuk accacia dat al een tijdje lag maar die de er record power niet aan kon door het gewicht en een tikkie onbalans
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Mooie draaibank heb je gekozen daar ga je geen spijt van krijgen. En wat een mooie schaal op de foto.
    www.rmwoodturning.nl

- marthijn

Dank je is 1 van die stukken hout waar je niet zo gauw tegenaan loopt en die ik gekregen heb van een bevriende kunstenares was voor haar rest hout van een object en van dat soort restjes word ik wel vrolijk
    En de draaibank was even een stap maar ben erg blij dat ik die heb gezet

Proficiat met je aanschaf, en dat je nog vele ronde voorwerpen draaien mag!

Gaat goed komen met die ronde voorwerpen

Forum Rechten