Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14
    Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s0ulmaster Bekijk Berichten
    Ik gebruik voor mijn spuitwerk een compressor met een netto opbrengst van 250L/min en 200L buffervat. Dat is voor mij genoeg om een flinke tijd te kunnen spuiten of stralen. Ben je alleen wel minimaal 500e voor kwijt
    Ik had hiervoor zo'n klein 25L compressortje, maar dat is echt huilen met de pet op. Die is echt na < 2 minuten weer leeg....
    Voor het spuiten van draaiwerk heb ik genoeg aan zo'n 25L compressor aangezien een schaal in minder dan een minuut gespoten is. Voor mijn boot kwam ik er echter achter dat je toch heel wat meer nodig hebt als je rustig een kwartier tot een halfuur aan het spuiten ben ik heb zelf daarvoor een airpress 425/100 aangeschaft deze heeft netto inderdaad iets van 250l/min dacht ik (kan de rekensom me zo snel niet herinneren). dan kun je gewoon door blijven spuiten. Ook erg fijn met luchtgereedschap trouwens....
    www.rmwoodturning.nl

- marthijn

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2017
    20191005_093732.jpg20191005_093652.jpg

Met dezelfde houtsoort ook nog een set vaasjes gemaakt.
    www.rmwoodturning.nl

- marthijn

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Ook mooi. Maar een vraag: het is nl. niet zo goed te zien op de foto’s, de bovenste lijkt blauw. Maar de tweede? Groen of geel? Door de hoogglans lijkt het wel of de achtergrond ( de struiken buiten) op de vazen te zien is.
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Ja hoogglans is een nachtmerrie om te fotograferen zonder achtergrond doek helaas maar je zit met zowel geel als groen goed het is een combinatie van beide net zoals de zijkant. Ik had helaas weinig tijd om het goed te fotograferen voor het naar de nieuwe eigenaar ging anders had ik het achtergrond doek erbij gepakt.
    www.rmwoodturning.nl

- marthijn

Forum Rechten