set urnen

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Ik heb de laatste tijd veel mooie werkstukken op het forum voorbij zien komen dus vond ik het wel weer eens tijd om ook weer een werkstuk van mij ertussen te zetten.
2 identieke urnen (voor zover mogelijk) in Walnoot. Het deksel is van ebben. De urnen zijn ongeveer 35 cm hoog.

set urnen BA.jpg

set urnen walnoot VA.jpg
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ik heb ze kort geleden in het echt mogen bewonderen. Deksels zaten er toen nog niet bij. Ik vind ze prachtig. Maar ja ik heb ze nooit nodig. :p Stonden trouwens nog wel meer hele mooie vazen.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Ik wilde deze topic eerst niet lezen. Ik ben niet zo gek van werkstukken die het einde vormen! maar het zijn in ieder geval mooie stukken hout.
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Rien is niet dood hoor! :) En ik ga hem niet achterna met het hoogglans afwerken van draaiwerk. Dat is, neem ik aan, wat Nico bedoelt.
Maar nu even wel. In de vrije uurtjes maak ik nu dingen die vooral naar Amerika verstuurd zullen worden en dan schijnt hoogglans een stuk beter te werken... En ik moet zeggen dat ik het wel leuk vindt om er zo'n glans op te zetten als maar niemand het tegen Rien vertelt... :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.