Te koop gevraagd: Inca Vlakvandiktebank

karamba

Actieve deelnemer
13 sep 2019
33
1
Ik weet niet wat je allemaal wilt weten :)
Ik ben Dominiek Degraen, woont in Koersel 3582 België, 38 jaar.
Sinds vorig (school)jaar gestart met het volgen van een 'houtcursusje' en heb intussen de micro te pakken. Ben niet (super)handig maar wel zeer gedreven. Ben een bediende in de verzekeringen :)
Volg dus 1 keer per week een avondje avondles, waar we in eerste instantie wat verbindingen hebben gemaakt. Ondertussen hebben we een aantal kleine projectjes gedaan, hadden het geluk dat er slechts 2 leelingen gestart waren zodat we alle machines voor ons 2 hadden :) Ondertussen een bosch pts 10 gekocht zodat we thuis in de kelder al een beetje kunnen zagen.
De afgelopen periode ben ik op zoek geweest naar een Emco Star machine met vandiktebank. Nadien dacht ik een makita lb1200f linzaag nodig te hebben totdat ik begon te lezen over INCA.
Ondertussen heb ik een inca lintzaag op het oog & ben ik dus ook nog op zoek naar een Inca vlakvandiktebank.
(Ondertussen vrij intensief aan zoeken: Eind vorige week dacht ik hem gevonden te hebben aan een vraagprijs van € 300, toen ik € 350 bood, ging hij akkoord maar moest hij nog even overleggen met zijn vader ...
Ondertussen laat hij mij weten dat er iemand al € 400 heeft geboden & staat de vraagprijs op marktplaats op € 400 ... & antwoord hij niet meer op de vraag hoeveel de meeneemprijs is ..) Dus vandaar mijn eerste postje :)
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.087
38
Leiden
gaaf! normaal stellen we ons hier https://www.woodworking.nl/forumdisplay.php?20-Houtbewerkers-stellen-zich-voor voor. Kan iedereen reageren. Gaaf dat je opleiding volgt. IS er specifieke reden dat je een INCA wil? Verkopers op marktplaats die na een hoger bod niet meer reageren krijgen vanzelf eens hun karma op hun eigen dak. Ik heb zelf een Kity 636 ook prima ding. Je zou ook naar EB HC260 (Electra Beckum nu metabo) kunnen kijken. Ik ben ook niet handig maar krijg af en toe bezoek van medeforum leden die me weer dingen leren. Binnenkort gaan we de kity afstellen.

In ieder geval welkom op het forum Dominiek!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.