Multi werkbank

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Geïnspireerd door het het filmpje van Hooked on Wood (Dennis) over zijn freestafel ging ik zelf op zoek op Youtube naar de bevestiging van een incra ls positioner op een mft blad.
Zelf ben ik in het bezit van zo'n positioner, maar ik merk dat ik hem veel te weinig gebruik omdat ik redelijk veel handelingen moet uitvoeren om hem exact op mijn werktafel uit te lijnen.
Het bevestigen door middel van de benchdogs en vervolgens met klemmen vastzetten vond ik een geweldig idee.
Al zoekende kwam ik dit filmpje tegen.
Als je het hebt over multi... Allemachtig, wat mooi!
Ook hier is weer veel inspiratie uit te halen.

Groet,
Jan
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Net wanneer je denkt dat je het meeste wel gezien hebt qua werkbanken.. De mogelijkheden zijn toch echt wel eindeloos. Bedankt om het hier te delen!
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Die heb ik al een paar keer bekeken. Is al een tijdje terug op het forum gepost. Het blijft een genot om dit filmpje te bekijken.
 

peter91

Actieve deelnemer
1 jan 2014
71
1
Ee
Prachtig om te zien. Zo zie weer hoeveel manieren en mogelijkheden er zijn.
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Dank je wel voor deze tip. Wat ik zo kan zien is dat de bevestiging dan via de schroeven aan de onderzijde moet plaatsvinden.
Het mooie van de bevestigingsplaat van Hooked on Wood is dat de bevestiging van bovenaf kan plaats vinden.
En dat is wat ik ook ga maken op mijn cnc.

Groet,
Jan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.