Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Multi werkbank

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010

Multi werkbank

Geïnspireerd door het het filmpje van Hooked on Wood (Dennis) over zijn freestafel ging ik zelf op zoek op Youtube naar de bevestiging van een incra ls positioner op een mft blad.
    Zelf ben ik in het bezit van zo'n positioner, maar ik merk dat ik hem veel te weinig gebruik omdat ik redelijk veel handelingen moet uitvoeren om hem exact op mijn werktafel uit te lijnen.
    Het bevestigen door middel van de benchdogs en vervolgens met klemmen vastzetten vond ik een geweldig idee.
    Al zoekende kwam ik dit filmpje tegen.
    Als je het hebt over multi... Allemachtig, wat mooi!
    Ook hier is weer veel inspiratie uit te halen.

Groet,
    Jan

Net wanneer je denkt dat je het meeste wel gezien hebt qua werkbanken.. De mogelijkheden zijn toch echt wel eindeloos. Bedankt om het hier te delen!

Die heb ik al een paar keer bekeken. Is al een tijdje terug op het forum gepost. Het blijft een genot om dit filmpje te bekijken.

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Is al een tijdje terug op het forum gepost.
    Mijn excuus hiervoor. Maar zo langzamerhand wordt het onmogelijk om te kijken of iets al eerder gepost is op dit forum.
    Gelukkig blijft het, zoals je zelf al aangeeft, een genot om naar te kijken.

Groet,
    Jan

Excuses zijn totaal niet nodig. Er staat zoveel op.

Prachtig om te zien. Zo zie weer hoeveel manieren en mogelijkheden er zijn.

Goedenavond Jan, er is een product die de LS Positioner op de MFT laat monteren. Moet echter wel uit Amerika komen.

https://precisiondogs.us/collections...recision-plate

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    Dank je wel voor deze tip. Wat ik zo kan zien is dat de bevestiging dan via de schroeven aan de onderzijde moet plaatsvinden.
    Het mooie van de bevestigingsplaat van Hooked on Wood is dat de bevestiging van bovenaf kan plaats vinden.
    En dat is wat ik ook ga maken op mijn cnc.

Groet,
    Jan

Forum Rechten