zakken met beukenhouten deuvels te koop 10 kg per zak

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
Ik heb een ( verwarmd ) hok vol met waanzinnig mooi resthout gekocht en achterin staan een grote hoeveelheid zakken met allerlei deuvels in uiteenlopende maten .
De manier van houtstapelen is zodanig link dat alleen een gezekerde bergbeklimmer veilig aan de andere kant kan komen , maar de komende twee weken ga ik met de aanhanger hout halen en neem een goede foto van de zakken .
Ik moet het veegschoon opleveren , en met zeker te weten weinig ruimte in mijn eigen werkplaats over , en te veel deuvels voor me zelf is het fijn om nu al in te zetten op verkoop van het overtollige .

als je me jouw ideale maat mailt , dan reserveer ik ze voor je op volgorde van binnenkomst van de mails , en op is ook gewoon op
Ik denk aan 35 euro per zak , dat lijkt me heel reëel .

Ik ga beginnen om hier ruimte te maken in mijn eigen werkplaats , de tijd dringt en de plek wringt !
 

mroden

Actieve deelnemer
13 feb 2013
214
69
Rotterdam Ommoord
Zitten er ook grote deuvels bij, bv. 14x120 of langer/dikker? Voor zo'n zak zou ik wel interesse hebben.
Bedoel je aanmaakhout? ;)
Zou wel een overzichtsfotootje van je schuurvondst willen zien! Altijd fijn om tegen zulke voorraden aan te lopen. Waar heb je 'm primair zelf voor gekocht?
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
deuvels

Zitten er ook grote deuvels bij, bv. 14x120 of langer/dikker? Voor zo'n zak zou ik wel interesse hebben.

De zoon van de eigenaar zei dat er heel veel verschillende soorten maten deuvels liggen , ook enkele exotische 25 x 250
maar al het hout ligt tot aan het plafond loodrecht op elkaar gestapeld , dus als ik een faudje maak , glijd al het hout alle kanten op . dus even geduld voor de maten , zo snel ik iets weet , zet ik het er op !
 

rik ruig

Actieve deelnemer
21 okt 2013
160
39
van alles , van geprofileerd tuinhout van bankirai , tot grenen , van eiken tot mahonie , dertig jaar houtverwerking in een schuur van 20x20 meter . Ik maak er straks tafels en vloeren van
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.