Da's pech, beitels weg!

Navifactiva

Actieve deelnemer
14 sep 2019
91
21
Misschien heeft iemand wel eens gehoord van Mercari? Zo niet, dat is een Japanse online marktplaats. Je moet in Japan wonen wil je daar iets kunnen kopen en Buyee, een proxy koper/bieder, werkt nu met ze samen zodat buitenlanders daar ook dingen kunnen kopen. Ik zag een hele mooie 36mm Atsunomi en een 6mm oirenomi van Houryuushin, een oud merk van ongeveer 40 jaar geleden uit Yoita. Best wel heel goed spul en de prijs was maar 6000 yen wat neerkomt op iets minder dan €54. Niet verkeerd dacht ik. De ura van beide beitels zijn heel mooi gevormd wat heel vaak aangeeft dat het met de rest ook in orde is. We zijn nu 2 weken later en de verkoper heeft de beitels nog steeds niet naar Buyee verstuurd en reageert ook niet op berichten van hen. In andere woorden, ik kan fluiten naar de beitels. Gelukkig krijg ik wel m'n geld terug. Dit was de eerste keer dat ik iets op Mercari kocht en gelijk deze onzin. Dit was dus eens maar nooit meer.

m64120541799_1.jpg
 

Navifactiva

Actieve deelnemer
14 sep 2019
91
21
Dit is voor mij de eerste keer. Ik heb al heel wat op Yahoo Japan Auctions gekocht en alles is altijd netjes geleverd. Het is gewoon dikke pech dat ik voor het eerst iets koop op Mercari en dit gebeurt.

Ik heb al wel iets ander gevonden op Yahoo Auctions waar ik op ga bieden. Deze twee atsunomis :eek: 36 en 42mm :eek:

i-img900x1200-1568858529agcy4c60510.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.