Gezien op marktplaats, man, man

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
Nooit geweten dat die afschroefbare versterkingen aan de zijkant origineel zijn.:confused:

Zal wel beter werken als lassen, dan is de schaaf bijna niet recht te houden...
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
958
305
Rosmalen
Karl Holtey schroeft die zijkanten er ook tegenaan, dus da's bijna hetzelfde :)

Lassen van gietijzer valt idd niet mee, ik weet wel dat er speciale electrodes voor zijn, maar ik vraag me af of TIG lassen misschien een optie is, je ziet ook wel dat ze het hardsolderen.
 

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
Het lassen was het probleem niet, alleen trok de zool dusdanig krom door de ingebrachte warmte dat het eindresultaat niet bruikbaar was.
Daarom schreef ik ook dat het wel beter zal werken dan lassen.
 

Trantor_3

Actieve deelnemer
8 okt 2017
39
7
toch vind is de reparatie best creatief
Inderdaad, en waarschijnlijk al gedaan toen zo'n schaaf een significant deel van je maandsalaris kostte. Het was toen nog geen wegwerpmaatschappij, dus gooide je niet zomaar ziets weg en ging je het repareren. Ik denk dat hij ook nog steeds goed te gebruiken is.
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
958
305
Rosmalen
Dat zou idd best kunnen, maar mijn verbazing ging meer over het "In goede staat" in de advertentie. "Opknapper", "Voor onderdelen" of "gebroken en gerepareerd" zou eerlijker zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.