Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Moderne bureautafel. Lage kostprijs en makkelijk zelf te bouwen

Hallo iedereen,

Nu het schooljaar opnieuw gestart is heb ik voor mijn dochtertje een bureautafel gemaakt. Nu heeft ze geen excuus meer om haar huiswerk niet te maken

Ik maakte deze in douglas hout wat de kostprijs heel laag hield. Deze tafel heeft me in totaal ongeveer 25 euro gekost (daarvoor kan je het zelfs niet bij ikea gaan kopen)

Ik hoop jullie hiermee te kunnen inspireren, ik vond het in elk geval een leuk klusje.

Groetjes
    C

desk 1facebook.jpg

desk 2facebook.jpg
    Bezoek me op volgende kanalen om meer te zien:

Youtube
    | Facebook | Instagram | Twitter

Meestal hebben dochters ook veel lades nodig, die heeft de ikea dan weer wel standaard erbij Maar mooi gemaakt.

@hstraat Lades...… die van mij hebben genoeg lades maar die zijn allemaal leeg. Boeken liggen namelijk alleen op een hoge stapel OP het buro

Hey grote vriend, en tijd geleden hebb ik ook eentje gemaakt voor mijn dochter.

Leuk gemaakt trouwens.
    Ziet er goed uit, daar zal ze nog veel plezier aan beleven.

https://www.woodworking.nl/showthrea...ijn-dochtertje

Gr Danny1984
    Laatst gewijzigd door Danny1984; 23-09-19 om 10:26.

Mooi gemaakt. Heb je die houtpers ook zelf gemaakt?
    Hoe dik is het blad eigenlijk?

Bedankt iedereen voor de positieve reacties.

@Hstraat: de lades zijn een volgend projectje, en zoals EvdL zegt meestal komt er niks in die lades te liggen hahahaha
    @Danny1984: Mooi gemaakt man ,wauw. dat is echt een level hoger.
    @twdi wat bedoel je met de houtpers? het blad is, net zoals de poten 3.5cm dik

Nogmaals bedankt voor de toffe reacties.

Groetjes,
    C

Youtube

Wat ik bedoelde, je lijmt het blad in elkaar van meerdere stroken hout mbv een lijmpers. Omdat die ook van hout lijken te zijn, vroeg ik me af of je die ook zelf gemaakt hebt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door twdi Bekijk Berichten
    Wat ik bedoelde, je lijmt het blad in elkaar van meerdere stroken hout mbv een lijmpers. Omdat die ook van hout lijken te zijn, vroeg ik me af of je die ook zelf gemaakt hebt
    Ok, ik snap nu wat je bedoelde hahaha.
    Ja die klemmen heb ik volledig zelf gemaakt. Super handig voor grote stukken. Ik kan daar mee tot iets meer dan 1 meter klemmen.
    Door ze zelf te maken kwam de kostprijs per stuk me op amper 3 of 4 euro, terwijl als je lijmklemmen gaat komen van die grootte je al snel 20 euro betaald.

Ik maakte er zo 6 en 1 proefmodel waar ik eigenlijk ook mee kan werken. Ik heb daarmee toch wel 100 euro uitgespaard.

Als je wil zien hoe ik het deed, er staat een filmpje van op mijn kanaal.

Mocht je daarover vragen hebben mag je me steeds contacteren. Ik ben bereid je te helpen waar ik kan.

Groetjes
    C

Youtube

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten