Te koop aangeboden Hammer A3-31 vlak vandiktebank met silent power as (spiraal)

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Bij deze wil ik mijn Hammer A3-31 met silent poweras verkopen.

Het betreft een machine op 400V

Deze machine verkeert in top conditie en doet gewoon wat deze moet doen.

Onlangs heb ik alle schaaf mesjes vervangen en heb er hoogstens 10 meter nieuw vuren mee geschaafd,
dus je kan voorlopig nog vooruit voordat je deze moet vervangen.
Ook heeft deze machine een digitale hoogtemeter.

Voor de Hammer A3-31 met de nieuwe mesjes vraag ik €2400.--.
en deze is te bezichtigen/ af te halen in mijn werkplaats in Zuidland.

Reden, dat ik hem wegdoe is, dat ik langzamerhand met deze mooie hobby moet gaan stoppen door mijn Reuma.

A31-a.jpg

A31-b.jpg
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Zonde dat je er noodgedwongen mee moet stoppen! Ziet er een dijk van een machine uit. Met de spiraalas, het digitale handwiel en de transportinrichting erbij is dit zeker een aantrekkelijk exemplaar. Het betreft ook de meest recente versie met tegelijkertijd openklappende tafels (met veren die de overgang vederlicht laten verlopen, in tegenstelling tot zijn voorganger), op 2 plaatsen vergrendelde geleider (veel stugger), verbeterde hoogteverstelling invoertafel (supersnel), afgeronde beschermkap, etc... Met als kers op de taart de spiraalas, echt een topmachine die je vast snel kwijt geraakt :)
 

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
314
78
Rotterdam
Hi Rob,
Het viel me al op dat je de laatste maanden een stuk minder actief op het forum actief was. Net je machines geüpgraded en dan weer afscheid moeten nemen. Erg vervelend! Sterkte!

Groet,
Arjaan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.