Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    Vroeger stond hier een robland machine, maar mijn grootvader was dan ook schrijnwerker. Bij mij zou het echt moeten dienen voor occasioneel gebruik..

@wim kluck welk type tendotools is het

Ik heb een mooie lurem maxi 26 plus gevonden. De vraagprijs is 600. Kan ik mij hier een buil aan vallen? Op Franse forums wordt hij afgekraakt als niet nauwkeurig, maar alle waar naar zijn geld natuurlijk. Het moet dienen voor hobby gebruik...

Als je er tegen loopt wel ja

600 euro lijkt me een no brainer voor een ‘mooie’ machine zoals je zelf zegt

Met mooi bedoel ik dat hij geen half verroest ding is met een koek hars op. Prijs is 800 incl afzuiging

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doeterniettoe Bekijk Berichten
    Vroeger stond hier een robland machine, maar mijn grootvader was dan ook schrijnwerker. Bij mij zou het echt moeten dienen voor occasioneel gebruik..

@wim kluck welk type tendotools is het
    Moet ik nakijken. Lukt pas over 3 weken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doeterniettoe Bekijk Berichten
    Ik heb een mooie lurem maxi 26 plus gevonden. De vraagprijs is 600. Kan ik mij hier een buil aan vallen? Op Franse forums wordt hij afgekraakt als niet nauwkeurig, maar alle waar naar zijn geld natuurlijk. Het moet dienen voor hobby gebruik...
    Heb naar een lurem multi 26 gekeken, let op dat de onderdelen van sommige machines niet meer verkijgbaar zijn. Daar Lurem al enige tijd uit de handel is.

Verder ben ik ook op zoek naar een combi machine, dus ik ga het draadje zeker volgen. Geluid en stof zijn voor mij een issue (naast ruimte) maar vraag me ook af of ik niet beter gescheiden machines (zagen & vlak-vandikte) kan aanschaffen.

Hoe zijn de meningen over de minimax machines?
    Laatst gewijzigd door Joost79; 03-10-19 om 17:39.

Forum Rechten