Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Remko stelt zich voor.

Beste allemaal,

na jarenlang op dit zeer leerzame forum mee te hebben gelezen stel ik mij nu maar eens netjes voor.

Mijn naam is Remko en ik kom uit de kop van NH.

Hobbymatig ben ik veel met hout bezig, variërend van maken van meubelen tot het compleet renoveren van ons oude huis.

Een andere hobby is het restaureren van klassieke auto's en andere voertuigen. Mijn meest recente project is de restauratie van een Boesch uit 1969. Ik heb vanzelfsprekend het prachtige topic van Paulv over de restauratie van zijn Boesch 560 gevolgd en gezien hoe veel werk het is, maar ook, hoe dankbaar.

Enfin, ik zal spoedig starten met het starten van het onderwerp Restauratie Boesch 510. Mocht je vragen of (ongevraagd) advies willen geven dan sta ik daarvoor van harte open!

Groet, Remko

Welkom op het forum Remko!
    Ik kijk uit naar je restauratie van de Boesch!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Welkom Remco. Restaureren van een Boesch klinkt goed. Ben benieuwd. Succes!
    " Een mens is slechts in staat om te leren door het maken van fouten. Ik maak er vele, ik leer dus een hoop.
    Er zijn mensen die nooit fouten maken.......die kunnen dus niets meer leren"

Welkom!

Groeten, Hans

Welkom, nu al benieuwd. Vooral bootrestauraties / bouwprojecten trekken de laatste tijd mijn aandacht! Kom maar door met foto's tips en uitleg.
    Gereedschap kent geen kuren, het zijn de handen die het sturen...

Welkom, ik ga je Boesch draadje zeker volgen.
    En altijd fijn om wat NH'ders op het forum te mogen verwelkomen.

Welkom!

Forum Rechten