Remko stelt zich voor.

remko

Actieve deelnemer
3 mei 2010
31
15
Kop van Noord-Holland
Beste allemaal,

na jarenlang op dit zeer leerzame forum mee te hebben gelezen stel ik mij nu maar eens netjes voor.

Mijn naam is Remko en ik kom uit de kop van NH.

Hobbymatig ben ik veel met hout bezig, variërend van maken van meubelen tot het compleet renoveren van ons oude huis.

Een andere hobby is het restaureren van klassieke auto's en andere voertuigen. Mijn meest recente project is de restauratie van een Boesch uit 1969. Ik heb vanzelfsprekend het prachtige topic van Paulv over de restauratie van zijn Boesch 560 gevolgd en gezien hoe veel werk het is, maar ook, hoe dankbaar.

Enfin, ik zal spoedig starten met het starten van het onderwerp Restauratie Boesch 510. Mocht je vragen of (ongevraagd) advies willen geven dan sta ik daarvoor van harte open!


Groet, Remko
 
  • Leuk
Waarderingen: Erik 1969

Erik 1969

Nieuw lid
16 sep 2020
15
0
60
Zuid Oost Beemster
Hoi Remko,
Ik kom niet uit de kop van noord Holland maar we bij je in de buurt Beemster.
Ben ook sinds twee jaar in het bezit van een restauratie project een boesch sport de luxe
Ook uit 1969. Lijkt mij leuk om onze kennis te delen en misschien een keer bij elkaar te kijken. Ben nu met de bodem bezig nieuwe platen in de voorpunt kielbalk vervangen en nu in de epoxy en diverse lagen lak.
Ben benieuwd hoe jij het project aan pakt.
Gr. Erik
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.