Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Gratis - stoofperen stam

gratis af te halen: stoofpeer stam. Eerste deel is 170cm lang, dikte 35 tot 30cm. Tweede stuk is 130cm, 30 tot 25cm dik. . Afgelopen week omgezaagd. Op te halen in Zundert, Noord Brabant (tegen de belgische grens).

Ik heb nog meer fotos, maar die krijg ik zo snel niet geupload.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Ik weet niet of je aan het hout nou kunt zien of het een stoof- of handpeer is ;-)

Hallo Tim,

Ik stuur je een PM

Hallo Tim,

ik stuur ook een PM. groeten Hans

Hoi Tim, ik stuur je geen pm maar vind het wel een mooie stam.

Ik heb nog wel een peer van deze boom henk. Je mag er wel eens in bijten, dan kom je er wel achter. . Slecht voor je gebitje

Hij is inmiddels vergeven, dus het topic mag op slot

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timvr Bekijk Berichten
    Ik heb nog wel een peer van deze boom henk. Je mag er wel eens in bijten, dan kom je er wel achter. . Slecht voor je gebitje
    ;-) Ik geloof onmiddellijk dat het een stoofpeer is - maar ik denk dat het voor de houtbewerker niet veel uitmaakt - ik denk dat er weinig tot geen verschil in 'hout' is tussen het hout van een handpeer en van een stoofpeer, althans dat de variabiliteit _binnen_ de verschillende rassen / _binnen_ de totale soort groter is dan _tussen_ de rassen (hierbij _binnen_ en _tussen_ in strict statistische zin - zoals bij een ANOVA ;-) )

Forum Rechten