Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Houtdraaiboek Phil Irons

Te Koop
    Houtdraaiboek
    Houtdraaien Techniek en Projecten Phil Irons ISBN 9021328976 Nederlandse tekst

Boek Phil Irons.jpg
    Alleen als je de kritiek van anderen accepteert, kun je leren en beter worden!

Niemand Jan? Eén van de duidelijkste houtdraaiboeken die op de markt waren.

Wat moeten we daar nou van denken Jan? om, meteen na de cursus, je van zijn boek te ontdoen!?
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Rene,
    Ik stuur je een pb.

M.vr.gr. Jan

Ronald,
    Wat moeten we daar nou van denken Jan? om, meteen na de cursus, je van zijn boek te ontdoen!?
    Daar moet je van denken dat ik dit boek dubbel heb.
    Houtdraaien vervalt voor mij voorlopig niet, veel te leuk.

M.vr.gr. Jan

Houtdraaien techniek en projecten. Dit gebruiksvriendelijke boek bevat doorgesneden pagina's die het boek in tweeën delen een praktijkdeel met projecten en een theoretisch deel met technieken. Hierdoor hoeft u niet heen en weer te bladeren tussen een technische uitleg en een praktische instructie. Open bet bovenste gedeelte bij het project dat u wilt maken en zoek in de onderste helft de technieken op die u nodig heeft om het project uit te voeren. De uitgebreide technische informatie behandelt het machinaal en bandmatig slijpen van beitels, het gebruik van gereedschappen, bout prepareren, hout decoreren en structuur aanbrengen, schuren en polijsten. Het hoofdstuk over materialen kiezen -van draaibanken tot houtsoorten - maakt duidelijk hoe u een goede verzameling gereedschap aan kunt leggen. Ieder project combineert functionaliteit met schoonheid, zoals tuin- en keukengerei, een voetmassagerol, een sierschaal met een mooi gevormde -rand, een ringhouder in de vorm van een handbel, sierlijke bloemdecoraties en, veel meer.
    Vraagprijs voor dit boek is € 25,--

M.vr.gr. Jan

Ik heb je een pb gestuurd.
    Vriendelijke groet, Nerflander
    [I]Alles wat de moeite waard is kost moeite.[/I]

Het boek is verkocht, mag een slotje op.

M.vr.gr. Jan

Forum Rechten