[Te koop] Opgeknapte Inca Major (230V, 2 PK) met verstek- en langsgeleider

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Te koop:

Opgeknapte en schoongemaakte Inca Major. De Inca Major is zeer compleet met een langs- en verstekgeleider. De langsgeleider is met het hulpstuk voor om smalle stroken te zagen en de verstekgeleider is met stop. De Inca Major is met tafelverbreding, zodat het tafelblad 65cm breed is. De Inca komt met spaanderkap en wobbelzaag (zie laatste foto). De wobbelzaag is om met een gewoon zaagblad sleuven te zagen. In vergelijking met de "gewone" Inca heeft de Inca Major een breder blad, een andere/grotere verstek- en langsgeleider en is daardoor meer gericht op de professional. Deze Inca heeft een 2 pk motor en is 230V.

De Inca is helemaal schoongemaakt en opnieuw afgesteld. Moet wel zeggen dat ik hierbij niet zo ver ben gegaan als bij mijn andere opknapper. Hier zijn niet alle schroeven schoongemaakt ;). De assen zijn in orde en de bekabeling is nagelopen. De V-snaar is vervangen. De langs- en verstekgeleider zijn goed ingesteld. De Inca is dus klaar voor gebruik. Er is een dingetje: een poot is in het verleden aangetast door houtworm. Deze zou er uit zijn, maar voor de zekerheid heb ik de Inca 2 x behandeld tegen houtworm.

De Inca is af te halen in Maastricht en de vraagprijs is €250. De Inca kan uit elkaar, zodat deze ook in kleinere auto's past. De Inca ging net in mijn Peugeot 208.

Zie ook mijn andere advertentie voor een pennenblok voor een Inca Major.

IMG_4799 2.jpg

IMG_4797 2.jpg

IMG_4800 2.jpg

IMG_4802 2.jpg

IMG_4801 2.jpg

IMG_4804 2.jpg

IMG_4803 2.jpg

IMG_4805 2.jpg

IMG_4807 2.jpg

IMG_4806 2.jpg

IMG_4808 2.jpg

IMG_4798 2.jpg
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Hallo Gijs,

Stef heeft niet gereageerd op mijn PM. Ik geef hem nog een paar dagen. Als hij dan niet heeft gereageerd, dan is de Inca voor jou.
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Ook Gijs reageert niet op mijn PM's, dus de Inca is nog beschikbaar.
 

Gijs!

Nieuw lid
13 jan 2016
3
0
Beste Luuk, excuus ik kreeg geen melding dat ik een pb had. Wel dat je gereageerd had in deze draad. Ik wilde je een pb terug sturen maar volgens mij is je inbox vol
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Hallo Gijs, vreemd dat je geen melding hebt gehad. Mijn inbox is weer leeg.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.