mft werkblad maken

Fonzy

Nieuw lid
25 nov 2013
1
0
hallo iedereen ik ben van zin een werkbank te maken met een blad op het gedacht van een mft tafel van Festool maar om de gaten te boren bestaan er hulpmallen zoals bv ijk parf mk 2 guide systeem heeft er soms iemand dit systeem in bezit zodat ik het tegen vergoeding eens in bruikleen mag hebben of een ander voorstel is ook altijd welkom thx
 

WR1944

Oud hout
Hier is al het nodige op dit forum over gezegd. Naast een welkom mijnerzijds nodig ik je uit om naar hartelust op dit onderwerp te zoeken. Ikzelf heb de eerste versie van Peter Parf gebruikt maar de afstand lijkt me wat bezwaarlijk om het uit te lenen. Over het resultaat ben ik na enige scepsis op voorhand zeer tevreden.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Welkom op dit forum. Ik ben een zeer tevreden gebruiker van het parf systeem. Kan dit aanbevelen. Waar ik echter een verschrikkelijke hekel aan heb is het uitlenen van gereedschap. Ik vergeet namelijk aan wie ik het uitleen. Bovendien komt het vaak niet terug. Zie ook de zeer gewaardeerde poging om om een mft sjabloon te laten rouleren op dit forum. Helaas heb ik maar een kleine verzameling gereedschap waar ik aan gehecht ben en dus niet uitleen.
Ik zou me wel eerst hebben voorgesteld. Ook een woonplaats is een aanrader. Misschien mag je in de werkplaats van een ander met zijn gereedschap wel een plaat boren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.