Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Houtsnijders op Opendag Hout 2019

Beste Houtsnijders,

Wie van jullie gaat naar ODH 2019 ?.
    Het lijkt me gezellig en leerzaam om net als in 2017 weer met een groep bij elkaar te zijn.

Mocht je nou denken ik heb niet genoeg of alleen kleine projecten om te tonen en die tafels zijn te groot .........
    Geen probleem, laat Jaap even weten dat je graag komt en een tafel zou willen delen met anderen houtsnijders.

Ik hoor het graag wie er allemaal komen.

Gr Edwin

Leuk idee Edwin, maar tot mijn spijt ben ik er dit jaar niet bij. Onze derde is recentelijk geboren en ben dus thuis erg druk.

Hopelijk volgend jaar weer wel.

groet en veel plezier!
    Meron

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 3e telg. Jongen of meisje ?.

jammer maar we zien elkaar nog wel en anders 2020

Groet Edwin

QUOTE=meron;316574]Leuk idee Edwin, maar tot mijn spijt ben ik er dit jaar niet bij. Onze derde is recentelijk geboren en ben dus thuis erg druk.

Hopelijk volgend jaar weer wel.

groet en veel plezier!
    Meron[/QUOTE]

Hoi Edwin,
    Ook ik ben van plan om te komen.
    Of ik een kant en klaar werkstuk meeneem weet ik nog niet, maar ik neem wel een werkstuk en beitels mee om onze mooie hobby te laten zien.

Groeten Marcel

Super.

Zien we jouw daar .

Gr Edwin

Forum Rechten