Goedenavond houtbewerkers

FonSmkb

Actieve deelnemer
22 dec 2018
28
0
Zuid-Limburg
Hallo,

Mijn vader is sinds kort op enthousiast hobby niveau bezig met houtbewerking en vertelde mij over dit forum. Sinds december 2018 lees ik op enige regelmaat diverse interessante topics door. Hierdoor kwam ik het topic over MFT freesmallen tegen, die gratis aangeboden werden. Dit idee wil ik graag nieuw leven inblazen en daarom stel ik mezelf hier eerst netjes voor.
Mijn naam is Stefan, al noemen veel van mijn vrienden en bekenden (binnen diverse hobby kringen en fora) mij altijd Fons. Ik heb een opleiding in houtbewerking gevolgd en inmiddels werk ik ruim 11 jaar met veel plezier in een relatief klein bedrijf.
Ik vind het mooi om te zien dat er zo veel mensen graag met hout werken, op verschillende niveau's! En zoals gezegd wil ik graag mijn steentje bijdragen aan de hobby wereld, dus neem ik direct het topic over de MFT freesmallen van Maja erbij.

Fijne avond en let op de vingertjes :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.