Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Invalzaag voor een beginner

Ik wil een invalzaag kopen om de eerste stappen te zetten op het gebied van houtbewerking. Om niet meteen de hoofdprijs te betalen kijk ik ook naar andere merken dan Festool.
    Kunnen jullie mij aanraden om een oudere Holzher aan te schaffen incl geleiderail? Wat ik zo snel terug vindt is dat ze degelijke apparatuur maakten die vrij onverwoestbaar zijn. Ik weet niet of dit ook geldt voor de invalzaag (Holzher 2106).

Ik verdien er niet m'n brood mee, maar het zou fijn zijn als hij recht kan zagen.

Mocht er iemand een andere tip hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Ps, op Marktplaats zijn er oplichters die zogenaamd Festool aanbieden... Ben er nog ziek van.....

Hoi musicus, jammer te horen vamn je vervelende marktplaatservaring.

Wat is je budget voor een zaag?

Nou ik dacht rond de €200? Die Holzher kost €150 incl geleiderail.

Holz-her zijn goede machines aleen voor een aantal modellen zijn geen onderdelen meer te krijgen als hij stuk gaat gezien de leeftijd van de machines.

Hoi Musicus kijk ook eens op de website van usedproducts, ik heb hier in Leiden toen een makita invalzaag met lineaal en systainer gekocht voor 200 euro. Je krijgt er geloof ik net zoveel garantie als op marktplaats (geen). Ik heb mijn Festool met tafel wel via marktplaats gekocht. Niet alle aanbieders op mp zijn oplichters.

Je kan proberen om een nieuwe te kopen van parkside, ik heb de mijne al een poos, en ik ben e heel blij mee.

Hij doet wat hij moet doen.

https://www.lidl-shop.nl/PARKSIDE-In...xoCXwwQAvD_BwE

Succes nog.

Gr Danny

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danny1984 Bekijk Berichten
    Je kan proberen om een nieuwe te kopen van parkside, ik heb de mijne al een poos, en ik ben e heel blij mee.

Hij doet wat hij moet doen.

https://www.lidl-shop.nl/PARKSIDE-In...xoCXwwQAvD_BwE

Succes nog.

Gr Danny
    ik heb er 2 stuks, paar weken geleden €60 per stuk
    zelf een koppelstrip gemaakt om aan de 280cm tekomen.

Persoonljik volg ik hier hstraat, voor dat budget zou ik inderdaad zoeken naar een tweedehands makita of bosch invalzaag.

Wat wil je gaan maken? En waarom een invalzaag?
    Als eerste machine zou ik beginnen met een behoorlijk zaagtafeltje. Veel geschikter als beginner naar mijn mening.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Ligt er helemaal aan wat je wilt maken.

Forum Rechten