Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Ferm kolomboor

Ferm kolomboor

Goedendag allen,

Mijn kolomboormachine van Ferm type fm-1216 heeft een kapotte v snaar.
    Nu ben ik op zoek naar een nieuwe maar helaas nog zonder succes.
    Heeft er iemand een idee waar ik deze kan bestellen?

Vriendelijke groet,

Gerard

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Automaterialen zaak.
    Lengte opmeten of kijken of er nog een leesbaar nummer op de snaar staat.

Edit: kijk bijvoorbeeld eens hier
    Laatst gewijzigd door Ronald L.; 08-09-19 om 11:16. Reden: Link toegevoegd
    sometimes you just need a bigger hammer

Een tijd geleden ook een V belt nodig gehad. Bij deze snel geleverd gekregen: http://www.benl.ebaystores.be/BEARIN...=p4634.c0.m322
    Opsturen was toen maar 3£, nu ziet het er naar uit dat het een stuk duurder is geworden, dus let even op met de totaalprijs!

Actra heeft een mooi gamma producten. Maar hebben die ook een webshop met duidelijke prijzen en stockinformatie? Ik kon hem niet direct vinden....
    Ik kan (en wil) overdag geen tijd meer vrijmaken om naar bedrijven te bellen, moeten wachten tot eindelijk een competent persoon wordt doorgegeven, dan weer doorgeschakeld worden naar de commerciële dienst, dan weer een kwartier lullen over de prijs en andere dingen die ik helemaal niet wil hebben. Neen, gewoon 's avonds rustig achter het scherm wat uitkiezen, vergelijken. Klikkerdeklik en besteld. Paar dagen later in de bus.

Dat hebben ze niet maar aan v-snaren heel veel op voorraad mijn geluk ik woon in de buurt,maar door heel Nederland zijn er bedrijven die materiaal leveren voor de aandrijftechniek.

Bedankt voor de reacties, helaas staat er niks meer op de v snaar zelf.
    Na hem opgemeten te hebben, heb ik er 1 besteld bij halvewerk.nl!

Forum Rechten