Updates voor de Erika 75 en 85

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Het lijkt er op dat de variant zonder poten niet meer geleverd wordt. Bij Gereedschappro zie ik hem ook met poten. Verder lijkt de Erica 60 niet meer geleverd te worden.
 

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Dat snel opstellen lijkt mij wel handig. Is wel irritatiepunt nr1 bij mijn CS70. Dat gedoe met die poten.
 

SebMeijer84

Actieve deelnemer
16 apr 2016
40
0
Santpoort
Het lijkt er op dat de variant zonder poten niet meer geleverd wordt. Bij Gereedschappro zie ik hem ook met poten. Verder lijkt de Erica 60 niet meer geleverd te worden.

Alle Erika’s hebben een uitklapbaar onderstel, op de Erika 60 na. Daar kun je een los onderstel voor krijgen.

Het onderstel van de Erika 70 heeft geen wielen (wel los als optie), bij de Erika 85 wordt het onderstel standaard met wielen geleverd.

De Erika 60 gaat niet uit het assortiment, maar de nieuwe variant is momenteel nog niet leverbaar.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ik vind het een prima machine die nu enkele verbeteringen heeft ondergaan. Het belangrijkste wat naar mijn menig nog verbetert dient te worden is het vastzetten van de MFA (multi functionele aanslag). Knoppen zijn erg klein en je moet ze erg vast draaien. Anders is de boel niet haaks. Verder niets op aan te merken behalve dat de prijzen van de toebehoren erg fors zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.