[Prijsbepaling]verkoop van mijn Mafell Erika 85

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Hallo forumgenoten,

Ik heb een tijd terug de fantastische Mafell Erika 85 gekocht. De reden daarvoor was dat ik een lichtstraat in onze veranda wou plaatsen en meer houtprojecten wou doen. De lichtstraat is perfect gelukt maar verdere projecten zijn er niet van gekomen. Voor wat klussen heb ik voornamelijk mijn MT55cc en oude afkortzaag gebruikt.
Allicht koop ik er in de toekomst een goedkopere tafelzaag voor terug.


De zaag staat dus al een hele tijd ongebruikt op zolder. Ik overweeg daarom ook deze te verkopen. De vraag is natuurlijk wat ik ervoor zou mogen vragen. Een prijsbepaling mag niet in de marktsectie dus doe ik dat maar hier.

Zoals gezegde heb ik met de zaag slechts een tiental vuren balken op maat gezaagd voor de lichtstraat en een keer een plaatje MDF. De zaag is derhalve nog als nieuw aangezien ik erg zuinig ben op mijn spullen.

bijzonderheden:

aankoop:.......september 2015 bij Gereedschappro
staat:...........9,9 / 10
overigen:.......droog op zolder weggezet dus niet in een vochtige schuur oid

accessoires:....

*Oneida 50mm slang, lengte 1,5 meter
*1 meter lineaal voor de MFA
*MFA aanslag


Wat zou ik voor een prijs voor deze zaag mogen vragen?

hartelijke groet,

Maarten

- - - Updated - - -

laatste 2 foto's:
 

Bijlagen

  • Mafell5.jpg
    Mafell5.jpg
    55,1 KB · Weergaven: 211
  • Mafell4.jpg
    Mafell4.jpg
    56,6 KB · Weergaven: 209
  • Mafell3.jpg
    Mafell3.jpg
    50,2 KB · Weergaven: 210
  • Mafell2.jpg
    Mafell2.jpg
    50 KB · Weergaven: 207
  • Mafell1.jpg
    Mafell1.jpg
    50,6 KB · Weergaven: 207
  • Mafell7.jpg
    Mafell7.jpg
    56,6 KB · Weergaven: 207
  • Mafell6.jpg
    Mafell6.jpg
    34,5 KB · Weergaven: 207

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
80% van de nieuwprijs raak je hem wel kwijt. Voor mij komt het te vroeg, maar anders zou ik dit bedrag er wel voor over hebben. Overigens, wat misschien nog wel scheelt, er is een nieuwe Mafell 85. Ik weet alleen niet wat die qua prijs doet.
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
80% van de nieuwprijs raak je hem wel kwijt. Voor mij komt het te vroeg, maar anders zou ik dit bedrag er wel voor over hebben. Overigens, wat misschien nog wel scheelt, er is een nieuwe Mafell 85. Ik weet alleen niet wat die qua prijs doet.

Dag Kees, dank je wel voor je input.

Ik heb de nieuwe 85 inderdaad gezien, er zijn wat kleine verbeteringen doorgevoerd maar die is echter meteen al weer een fors stuk duurder geworden dan toen ik mijn 85 kocht. Ik zie de nieuwe voor 3000 euro te koop staan.
 
Laatst bewerkt:

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Voor 3000- heb je er ook een set poten bij. Die zie ik niet bij jou.

De Erika85 (dus ook die van mij) heeft geïntegreerde poten. Die zitten in het frame en kun je dus uitklappen.

Eén van de voeten onder de poot is verstelbaar waardoor de zaag dus altijd 100% stabiel staat al is de ondergrond niet recht. Dat werkt echt perfect.

edit: ik zal even een foto maken van de tafel met uitgeklapte poten.
 
Laatst bewerkt:

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Plaatjes van de ingeklapte poten in de tafel en de tafel met uitgeklapte poten met duidelijk zichtbaar de geintegreerde wielen.
 

Bijlagen

  • 20190906_151331_resized.jpg
    20190906_151331_resized.jpg
    60,2 KB · Weergaven: 80
  • 20190906_151124_resized.jpg
    20190906_151124_resized.jpg
    48,6 KB · Weergaven: 81
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.