Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17
    Ik heb de 7492 aangekocht mei 2019, is inderdaad de opvolger van de 7491.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Take It Easy Bekijk Berichten
    Ik heb de 7492 aangekocht mei 2019, is inderdaad de opvolger van de 7491.
    Thanks, dank je wel voor de bevestiging. Bevalt de 7492 je goed?

Absoluut, naar mijn menig is het een zeer goede (en degelijk gebouwde) machine. Ik heb voor de aankoop veel tafelzagen vergeleken en ik ben blij dat ik de Dewalt 7492 gekocht heb. Het is een plezier om met die zaag te werken. De langsgeleider met tandwielsysteem is zeer snel en precies op de juiste plaats te positioneren.

Absoluut, naar mijn menig is het een zeer goede (en degelijk gebouwde) machine. Ik heb voor de aankoop veel tafelzagen vergeleken en ik ben blij dat ik de Dewalt 7492 gekocht heb. Het is een plezier om met die zaag te werken. De langsgeleider met tandwielsysteem is zeer snel en precies op de juiste plaats te positioneren.

Kijk dat zijn de betere berichten, dat dubbele klemsysteem (voor en achter) van de geleider schijnt inderdaad erg goed te zijn.

Heb je de originele hoekaanslag in gebruik of ben je over op bijv een incra?
    Laatst gewijzigd door MaartenS; 09-09-19 om 06:38.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS Bekijk Berichten
    Kijk dat zijn de betere berichten, dat dubbele klemsysteem (voor en achter) van de geleider schijnt inderdaad erg goed te zijn.

Heb je de originele hoekaanslag in gebruik of ben je over op bijv een incra?
    De originele hoekaanslag is waarschijnlijk het enige negatieve punt aan de zaag. Die is waardeloos en bijgevolg niet in gebruik. Ik gebruik momenteel een zelfgemaakte tafel slee en die bevalt prima.

De originele hoekaanslag is waarschijnlijk het enige negatieve punt aan de zaag. Die is waardeloos en bijgevolg niet in gebruik. Ik gebruik momenteel een zelfgemaakte tafel slee en die bevalt prima.
    Goed te weten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KarevDN Bekijk Berichten
    - , - . . , - , , - . - DeWalt DWE575SB - .
    Hello KarevDN, i don not understand your post. The DWE575SB is a plunge-saw and not a tablesaw. I already own a plungesaw.

Best regards

Maarten

Forum Rechten