Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Verschil DeWalt DWE7491 en DWE7492

Hey jongens,

Nou ben ik best handig met Google maar voor de zekerheid hier ook maar even vragen want ik kan amper iets vinden hierover:

Wat zijn de verschillen tussen de DeWalt 7491 en 7492 zaagtafels, is de "2" de opvolger van dit jaar van de 7491?

Weet iemand wat de verschillen zijn?

https://producten.dewalt.nl/powertoo...catno/DWE7491/

https://producten.dewalt.nl/powertoo...catno/DWE7492/

Wat ik zo snel zie zijn de afmetingen ( L x B x H ) kleiner van de 92 en hij zaagt 2 mm ondieper ....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoboW Bekijk Berichten
    Wat ik zo snel zie zijn de afmetingen ( L x B x H ) kleiner van de 92 en hij zaagt 2 mm ondieper ....
    ja, ik zie hele kleine verschillen, en vind het ook niet handig dat het staatje met specificaties heel anders leest bij de verschillende machines, lekker onoverzichtelijk

Ik zie dat CoSo de 7492 heeft gekocht, maar ik lees daar niet de onderlinge verschillen, ik zal CoSo even vragen.

normaal lees je wel ergens zoiets van: "de DWE7491, de opvolger van de befaamde 7491, met als belangrijkste wijzigingen......" maar in dit geval kan ik echt helemaal niks terugvinden.
    Ook op youtube vind ik amper iets over de 7492, ik zal de filmpjes die er zijn even kijken.

Zie post 27 van dat topic, had misschien preciezer moeten linken:

https://www.woodworking.nl/showthrea...l=1#post301995

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petrolhead Bekijk Berichten
    Zie post 27 van dat topic, had misschien preciezer moeten linken:

https://www.woodworking.nl/showthrea...l=1#post301995
    Ik kan niet zien wat post 27 is op mijn scherm maar daar antwoord CoSo toch op het prijsverschil tussen de 745 en de 7492.

In dat hele topic wordt niet duidelijk wat nou het verschil is tussen de 91 en de 92, of het ligt aan mij, maar ik zie het niet.

Oh... Ik las het als de verschillen tussen de 7491 en 7492. Ben na herlezen nog altijd niet zeker wie zijn opvatting nu klopt, misschien gewoon CoSo een PM sturen? Hij heeft er uiteindelijk toch ook specifiek naar zitten zoeken.

Bel anders gewoon met de walt. Zij moeten het weten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petrolhead Bekijk Berichten
    Oh... Ik las het als de verschillen tussen de 7491 en 7492. Ben na herlezen nog altijd niet zeker wie zijn opvatting nu klopt, misschien gewoon CoSo een PM sturen? Hij heeft er uiteindelijk toch ook specifiek naar zitten zoeken.
    Heb Coso ge-PM-ed en even gereageerd in zijn topic, even afwachten op zijn reactie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Bel anders gewoon met de walt. Zij moeten het weten.
    Deze houtbewerkende conquistador heeft de '92 gekocht en zegt in zijn filmpje dat het de opvolger is van de 7491.

Klinkt in elk geval erg aannemelijk aangezien de voorloper van de 7491 de 7490 heette.

DeWalt is helaas een stuk minder klantvriendelijk dan bijv "vraag het aan Ike" van Makita. Ik vind geen contactgegevens van DeWalt zelf op de nederlandse website en je wordt al gauw doorgelinkt naar de belgische variant.
    Er is wel een Store-locator dus ik heb de dichtsbijzijnde verdeler gezocht.

Dat is in mijn geval Toolstation Amersfoort, ik had een verkoper aan de lijn en die klonk nou niet echt bepaald enorm overtuigend wat betreft parate kennis over het gamma. Toen ik dus voorzichtig maar wat doorvroeg over deze types klonk het alsof hij meeging in mijn verhaal dat het de nieuwste versie was in deze lijn zagen dus de 7490, 7491 en 7492.
    De onderlinge verschillen kon hij me zo niet aanduiden. De 7491 was ook de enige die opgesteld stond als show of demo-model.

Dit is het resultaat op de DeWalt-site als je naar "Brochures" gaat....lekker dan

DeWalt404.jpg

Forum Rechten