Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 40
    Jammer dat de animo tegenvalt. Ik ben er dit jaar ook niet bij, maar volgend jaar hopelijk wel. Als we tijdig een opdracht hebben, dan kan ik er tijdig mee aan de slag voor de wedstrijd van volgend jaar.

groet!
    Meron

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefmen Bekijk Berichten
    Dan neem ik dit jaar geen prijzen mee vanuit het HMC. Hopelijk volgend jaar een leuke opdracht als wedstrijd.
    Ik denk dat er met het maken van een opdracht nog minder animo is.

Dat hangt van de opdracht op . Heb het al meer geopperd hoe ruim je je gereedschap op en gereedschap mag je best ruim nemen zoals kist voor viool , microscoop en natuurlijk kastje voor schaafjes en weet ik veel wat meer .
    En het maken hiervan posten op het forum : rubriek hè fröbelaar wat maak jij voor de wedstrijd en hoe !!
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico Oosthoek Bekijk Berichten
    Ik denk dat er met het maken van een opdracht nog minder animo is.
    Je kan zeggen van. Maak een kastje met een la en een deur. De rest mag je zelf invullen. Of maak een draaiwerk met meerdere houtsoorten. Of hang er een thema aan.

Naar ODH kom ik zeker en neem ook wat mee.

Is voor mij bijna 2 uurs rijden, maar kom toch eens een kijkje nemen.
    Is er een korting voor forum leden? :-)

Ja er is korting als je een werkstuk meeneemt.

Als er voldoende deelname is, dan maken we er natuurlijk een wedstrijdje van. Zal er ook nog een mailing aan wijden. We kunnen altijd ter plekke wat regelen, het hoeft ook niet zo officieel.
    Ik wilde eigenlijk Rendew en Wim Kluck vragen om dit jaar in de jury te willen gaan zitten.

jaap

Vrouw vind dat ik moet gaan, dus het sieradendoosje uitgezaagd met de hegner neem ik dan mee. Net als nog wat werkjes. Gaat niet om de prijzen maar wel om werk aan publiek laten zien. Dus als ik de fut kan vinden ga ik het stuk rijden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Als er voldoende deelname is, dan maken we er natuurlijk een wedstrijdje van. Zal er ook nog een mailing aan wijden. We kunnen altijd ter plekke wat regelen, het hoeft ook niet zo officieel.
    Ik wilde eigenlijk Rendew en Wim Kluck vragen om dit jaar in de jury te willen gaan zitten.

jaap
    Ik was net van plan om nog even een dozijn werkstukken te maken voor deze opendag. Als jurylid kan je natuurlijk niet je eigen werkstuk beoordelen.
    Ik ben in ieder geval beschikbaar.

Forum Rechten