Forummers nemen werkstukken mee?

D_Jakke

Nieuw lid
22 jan 2019
17
6
Ok dan breng ik wat draaiwerkjes mee. Niet dat deze echt wooow stukken zijn want draai nog maar een jaartje :)
 

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
Doe ik ook een duit in het zakkie en neem ik mijn 1e gebouwde gitaar mee (moet nog een keer onder handen genomen worden om helemaal goed te krijgen).
Heb er zin in
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Een prachtige gelegenheid voor alle forumers om de b r e e d t e van ons forum aan het publiek te tonen. Maar ook om zelf ideeen op te doen. Jammer, dat ik er voor het eerst in het bestaan van dit forum niet bij kan zijn. Feest op een andere plaats.
Veel kijkplezier met z,n allen.
Vr.gr. Jan Pranger.
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Ik heb altijd met veel genoegen wat werkstukken meegenomen. Geeft vaak heel interessante gesprekken met andere houtbewerkers!

Helaas kan ik deze keer ook niet aanwezig zijn, Ik heb al lang geleden toegezegd mijn medewerking aan een andere activiteit te verlenen.....


Ik wens jullie allen weer een heel mooie dag toe en wil er volgend jaar weer graag bij zijn!

Fons
 

dehoutdraaierij

Post veel
11 nov 2010
1.121
243
Doetinchem
Zijn er al prijzen Jaap? zo niet wil ik wel een prijs(je) ter beschikking stellen voor het mooiste/origineelste/knapste draaiwerk... Moet nog ff bedenken wat... maar het wordt geen American Beauty kan ik vast melden... :)
 

Bartvdl

Actieve deelnemer
20 jun 2015
339
178
's-Hertogenbosch
Ik zou het ook leuk vinden om iets mee te nemen. Alleen ik denk wel dat er verwacht wordt dat je dan de gehele dag aanwezig bent? Ik weet namelijk niet (als ik kan komen) of ik er de hele dag ben.
 

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
ik neem mijn werkstukjes ook mee. maar of ze de schoonheidsprijs verdienen is maar de vraag met al dat kritische volk hier :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.