Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 40 van de 40
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmenkveld Bekijk Berichten
    Nu ben ik wel erg benieuwd waarom jij persé niet in de jury wil Rendew!
    Misschien is zijn kissie eindelijk af?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkverhaar Bekijk Berichten
    Misschien is zijn kissie eindelijk af?
    Exact, daarom de vraag
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Ik lees dat er dus toch iets van een wedstrijd of iets dergelijks is .......

Ik neem ook iets mee, voor de jury om te beoordelen

Laat ik mijn onervarenheid dan ook maar tentoonstellen in de gedachte van 'men leert van zijn fouten'

Zijn er al prijzen Jaap? zo niet wil ik wel een prijs(je) ter beschikking stellen voor het mooiste/origineelste/knapste draaiwerk... Moet nog ff bedenken wat... maar het wordt geen American Beauty kan ik vast melden... :-)
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dehoutdraaierij Bekijk Berichten
    Moet nog ff bedenken wat... maar het wordt geen American Beauty kan ik vast melden... :-)
    Hè toch...

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Ik zou het ook leuk vinden om iets mee te nemen. Alleen ik denk wel dat er verwacht wordt dat je dan de gehele dag aanwezig bent? Ik weet namelijk niet (als ik kan komen) of ik er de hele dag ben.

De vorige keer kon ik ook niet de hele dag aanwezig zijn. Heb daarom mijn werkstukjes maar onbeoordeeld weer meegenomen.

ik neem mijn werkstukjes ook mee. maar of ze de schoonheidsprijs verdienen is maar de vraag met al dat kritische volk hier

Forum Rechten