Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Forummers nemen werkstukken mee?

De afgelopen 2 jaar hebben forummers die een werkstuk meenamen gratis toegang gekregen. We hadden zelfs een hele leuke wedstrijd met een heuse jury en prachtige prijzen van Baptist, van Hegner/Tormek/Proxxon, Gereedschappro, maar de laatste keer viel ons het aantal wel wat tegen.

Graag de discussie of we dit weer moeten doen, of hoe we het beter kunnen doen. Het is voor mij eigenlijk het gaafste aan ODH, de forummers en hun werkstukken.

jaap

Heb t al meer geopperd

Misschien is het een
    thema als opdracht voor de opendag hout: B.V hoe berg je je gereedschap op en dan denk ik bijvoorbeeld aan :

beitelbakje
    meubelmakerskissie I of II (komt me opeens bekend voor )
    Gereedshap kabinet(tje )
    Dutch tool chest ,schaven kabinet

Met het opbergen van gereedschap. hoef je niet letterlijk aan gereedschap te denken kan ook zijn bv kist voor de viool/gitaar microscope telescope en weet ik veel wat nog meer ,
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

Hoi Jaap,

Ik heb 2 jaar geleden mee gedaan.
    Was leerzaam om eens beoordeeld te worden door andere.
    Het idee is super, alleen moet er misschien iets meer aandacht voor komen.

Ook vind ik dat je bij zo'n open wedstrijd, het voor een ieder mogelijk maakt om iets te tonen wat hij/zij zelf gemaakt heeft.
    of dat nu een ring , boekenkast of sloep is.
    Een beschrijving bij het voorwerp ( werkwijze, soort hout, behandeling enz ) maakt de werkstukken dan toegankelijker voor de kijkers.

Ik koester de hand gedraaide pen, die ik er mee heb gewonnen, nog steeds in onze vitrinekast.

Groet Edwin

Ik ben er van uit gegaan dat er weer een wedstrijd komt, maar hoop wel dat er meer deelnemers komen.
    Misschien een idee (hoewel moeilijk) om een scheiding te maken tussen houtsnijden, houtdraaier, meubelstukken enz.
    Maar dit betekend wel meer prijzen per categorie.

Meerdere categorieën lijkt me ook wel leuk.
    De prijzen hoeven niet groot te zijn. Wel leuk als iedereen die meedoet iets krijgt.

Categorie opbergen gereedschap lijkt me ook wel leuk.

Forum Rechten