Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Een voorlopige deelnemerslijst voor Open Dag Hout 2019

Zo moet het weer een super leuke dag worden!

jaap
    Hallo Jaap, sinds 1,5 jaar ook actief met houtdraaien en de link naar mijn Instagram account is: https://www.instagram.com/woodcreationsbyhands/

Sponsort de Arnhemse Fijnhouthandel nou wel en zijn ze er niet bij op de dag zelf? Ze staan wel in de banners rechts maar niet in de deelnemerslijst.
    Interessante lijst met deelnemers hoor, wordt leuk!

Hier zijn onze plannen voor de ODH.
    We maken weer een houtdraaipleintje waar vanalles te koop is en we laten natuurlijk weer wat zien!
    Omdat we graag willen dat geïnteresseerden de kleine demo's in z'n geheel kunnen volgen laten we ze starten op vaste tijden.

10.30 Rainer Bucken maakt een pen. Wat heb je nodig? wat is handig? de do's en don'ts...
    12.00 Jan Hovens maakt een kleine holle vorm op z'n Hovens... Misschien wil hij er wel eens een keer één maken met een "plopdeksel"... :-)
    13.30 Ik over "Waarom de vingernagelguts?" Ik laat ik een stuk hout de mogelijkheden zien van een vingernagelprofiel.
    15.00 Ronny Eelen maakt een "tamboerijnschaal". Een lage hoekige schaal, rechte bodem en de wanden van de schaal staan er loodrecht op. Maar hoe doe je dat nou netjes? Ronny heeft daar zijn eigen schrapertje voor geslepen...

We doen de demo's natuurlijk op de nieuwe American Beauty van Robust. En ik hoop dat ik dan een van de eerste MIDI Pro's kan laten zien...
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Hoi Jaap.
    Zover ik nu zeggen kan kom ik ook weer naar de odh.
    Ik neem mijn beitels en een paar werkstukken mee om op de beurs te gaan snijden (uiteraard als mede hobby houtbewerker)
    Ik heb maar een kleine plaats nodig.

groeten Marcel (houtkever)

Forum Rechten