Prodag bij Gereedschappro

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Voor de eventueel geïnteresseerde forumleden,

Ik kreeg vandaag een e-mail dat er a.s. Zaterdag 7 September weer een pro-dag is bij gereedschap-pro in Haarlem.

Mvg, :).
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Koop voor meer dan 100 maar minder dan 125 EUR, en je loopt eigenlijk met winst buiten :) (De goodiebag)

Nee je loopt dan buiten met meer dan 50% korting, want je hebt €100 uitgegeven voor €225 aan spullen.

Jij denkt zoals veel vrouwen: normaal kost dit kleedje €300 en nu maar €100, dus ik spaar €200 uit door het te kopen, ook al heb ik eigenlijk niks nieuws nodig. Nee hoor, je GEEFT €100 uit. Geld uitsparen doe je door het niét te kopen :p

Wat niet wil zeggen dat het een slecht idee is :D
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Nee je loopt dan buiten met meer dan 50% korting, want je hebt €100 uitgegeven voor €225 aan spullen.

Jij denkt zoals veel vrouwen: normaal kost dit kleedje €300 en nu maar €100, dus ik spaar €200 uit door het te kopen, ook al heb ik eigenlijk niks nieuws nodig. Nee hoor, je GEEFT €100 uit. Geld uitsparen doe je door het niét te kopen :p

Wat niet wil zeggen dat het een slecht idee is :D

+1

die 125 euro wordt grotendeels gehaald uit de marge van de 100 euro spullen die je al gekocht hebt, daarnaast een stukje investering in aantrekken van meer klanten en die 125 euro is natuurlijk de hoogste adviesprijs die er aan die producten gehangen kan worden. De daadwerkelijke verkoopprijs ligt (veel) lager of de inkoopprijs is heel laag door een grote bestelling.

Als je iets gratis krijgt, hebt je het (grotendeels) al zelf betaalt ;-)

Neemt niet weg dat het een leuk gebaar is, ben benieuwd wat er in de goodibag zit, ik heb voorlopig geen 100 euro aan gereedschap nodig dus ik ben er niet bij :p
 
Laatst bewerkt:

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Het is een hele leuke winkel, weer wat andere oriëntatie als Baptist of Teygeler b.v. Ze staan alle 3 weer op Open Dag Hout. Het promoten van een Open Dag vindt ik persoonlijk voor bedrijven ook geen probleem, mits ze wat bij onze doelgroep passen. We kunnen ook niet zonder .....
 

koffiedrinker

Actieve deelnemer
12 jun 2008
252
9
Mooie actie, ook leuk ludiek
alleen geldt het maar voor de eerste 100 kopers.
Ik verwacht niet dat ik daar bij zit, en zeker geen behoefte heb om dat te proberen.

Dat is pas echt besparen ....
 

Rian

Nieuw lid
20 okt 2009
9
2
Mooi, nog een excuus om daar langs te gaan (en eindelijk een vervanger voor mijn kapotte pockethole boor halen :) )!
Tot morgen Scheppie !
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.