Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011

Prodag bij Gereedschappro

Voor de eventueel geïnteresseerde forumleden,

Ik kreeg vandaag een e-mail dat er a.s. Zaterdag 7 September weer een pro-dag is bij gereedschap-pro in Haarlem.

Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Weet niet of het mag (anders kan 1 van de moderators het verwijderen) hier het linkje https://www.gereedschappro.nl/blog/2...rofeestje.html Ben er zelf nog nooit geweest .De bedoeling is hier verandering in te brengen al laat ik de knip waarschijnlijk thuis anders ga ik door de knieeen wat ik opeens spontaan nodig heb ;-)
    .
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    @ rendew: Zeker doen Rene, Leuke winkel.

mvg
    Klaas

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rendew Bekijk Berichten
    Weet niet of het mag (anders kan 1 van de moderators het verwijderen) hier het linkje https://www.gereedschappro.nl/blog/2...rofeestje.html Ben er zelf nog nooit geweest .De bedoeling is hier verandering in te brengen al laat ik de knip waarschijnlijk thuis anders ga ik door de knieeen wat ik opeens spontaan nodig heb ;-)
    .
    Koop voor meer dan 100 maar minder dan 125 EUR, en je loopt eigenlijk met winst buiten (De goodiebag)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimbo Bekijk Berichten
    Koop voor meer dan 100 maar minder dan 125 EUR, en je loopt eigenlijk met winst buiten (De goodiebag)
    Nee je loopt dan buiten met meer dan 50% korting, want je hebt €100 uitgegeven voor €225 aan spullen.

Jij denkt zoals veel vrouwen: normaal kost dit kleedje €300 en nu maar €100, dus ik spaar €200 uit door het te kopen, ook al heb ik eigenlijk niks nieuws nodig. Nee hoor, je GEEFT €100 uit. Geld uitsparen doe je door het niét te kopen :P

Wat niet wil zeggen dat het een slecht idee is

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door massis Bekijk Berichten
    Nee je loopt dan buiten met meer dan 50% korting, want je hebt €100 uitgegeven voor €225 aan spullen.

Jij denkt zoals veel vrouwen: normaal kost dit kleedje €300 en nu maar €100, dus ik spaar €200 uit door het te kopen, ook al heb ik eigenlijk niks nieuws nodig. Nee hoor, je GEEFT €100 uit. Geld uitsparen doe je door het niét te kopen :P

Wat niet wil zeggen dat het een slecht idee is
    +1

die 125 euro wordt grotendeels gehaald uit de marge van de 100 euro spullen die je al gekocht hebt, daarnaast een stukje investering in aantrekken van meer klanten en die 125 euro is natuurlijk de hoogste adviesprijs die er aan die producten gehangen kan worden. De daadwerkelijke verkoopprijs ligt (veel) lager of de inkoopprijs is heel laag door een grote bestelling.

Als je iets gratis krijgt, hebt je het (grotendeels) al zelf betaalt ;-)

Neemt niet weg dat het een leuk gebaar is, ben benieuwd wat er in de goodibag zit, ik heb voorlopig geen 100 euro aan gereedschap nodig dus ik ben er niet bij
    Laatst gewijzigd door MaartenS; 04-09-19 om 13:23.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door massis Bekijk Berichten
    Jij denkt zoals veel vrouwen
    Een Amerikaan die me Engels hoorde praten zei ooit: "Are you German?"
    Die belediging is eindelijk overtroffen .

Het is een hele leuke winkel, weer wat andere oriëntatie als Baptist of Teygeler b.v. Ze staan alle 3 weer op Open Dag Hout. Het promoten van een Open Dag vindt ik persoonlijk voor bedrijven ook geen probleem, mits ze wat bij onze doelgroep passen. We kunnen ook niet zonder .....

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Als je 50% korting krijgt, is het gratis. Want je koopt het met de korting die je krijgt

Mooie actie, ook leuk ludiek
    alleen geldt het maar voor de eerste 100 kopers.
    Ik verwacht niet dat ik daar bij zit, en zeker geen behoefte heb om dat te proberen.

Dat is pas echt besparen ....

Forum Rechten