Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

vrijwel gratis : Sipa 500 lintzaag (50 cm wielen, 2.2 kW, krachtstroom)

Wegens het (eindelijk) ingebruik nemen van mijn restauratie-project-lintzaag, vrijwel gratis af te halen

Sipa 500 lintzaag
    500 mm wielen
    2.2 kW motor
    Bovengeleiding (onder dus niet).

Vraagprijs 75 euro (wegens de bijgeleverde net geslepen zagen).

Jaren gebruikt als brandhoutzaag, dus als je er zuiver meubels mee wil zagen zul je wel de wielen moeten opkuisen.

Af te halen in Beneden Leeuwen.

Ik schat het gewicht op een 200-250 kg, dus hij is met 1 persoon te schuiven en met 2 personen moet hij in een aanhanger te krijgen zijn.

Die heeft zo'n mooi gietijzer tafel, toch?
    Jammer dat het zo ver is

Ja, de tafel is van gietijzer. En bedenk: ver rijden is maar 1x, daarna kun je elke dag van die mooie gietijzeren tafel genieten....

Zeg dat nu even aan vrouwlief, die zaagt er nog maanden later over, hahaha.
    Succes bij de verkoop in ieder geval, is geen geld

Goedemorgen Jurriaan,

Op welke termijn moet je ervan af? dat wil zeggen dat ik ook van ver moet komen en pas over een paar weken een dagje tijd heb om heen en weer te rijden.

Groeten,
    Hans

Goedemiddag Jurriaan,

Ik heb ook interesse in de lintzaag.
    Zou een mooie upgrade zijn voor de hout hobby.
    Ik woon in de buurt dus kan de machine dit weekend ophalen.

Maar sluit aan in rij van gegadigde

Liefst z.s.m., de nieuwe is fors aan de maat en iedere werkplaats is te klein, ook die van mij. Ik stuur Marcus84 even een PM. Vanavond nog?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurriaan Bekijk Berichten
    Liefst z.s.m., de nieuwe is fors aan de maat en iedere werkplaats is te klein, ook die van mij. Ik stuur Marcus84 even een PM. Vanavond nog?
    Mochten de heren er niet uit komen met Jurriaan, geef maar een gil wanneer ik 'm dan mag komen halen
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Prima machine, ik heb een Sipa met 60 cm wielen en ook zonder onder geleiding tot nu toe is er geen aanleiding omdat erbij te plaatsen, gewoon scherpe linten en niet forceren dan gaat het prima.

Prima, en zeer begrijpelijk dat je er zo snel mogelijk vanaf wilt. Mocht het niet lukken dan houd ik me graag aanbevolen .
    Groeten,
    Hans

Forum Rechten