Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Deel 2 super mooie werktafel / frees tafel

Hoi Mensen,

Een tijdje terug heb ik een video geplaatst over mijn werktafel / freestafel.
    Ik heb daar leuke reactie op vernomen en ook op andere draadjes gelezen dat mensen er inspiratie uit hebben gehaald. Erg cool.
    Ik heb nu deel twee klaar dat met name over het freestafel gedeelte gaat van mijn combinatie werktafel. Ik hoop dat er wederom dingen in naar voren komen waar je wellicht wat mee kan.

Groeten

Dennis

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Prachtig! En een informatief filmpje!

mvg
    Klaas

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OntHout Bekijk Berichten
    Leuk!
    Thanks man!

- - - Updated - - -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klaas0639 Bekijk Berichten
    Prachtig! En een informatief filmpje!

mvg
    Klaas
    Dankjewel Klaas. Erg leuk om te horen!

Groet
    Dennis

Leuk filmpje Dennis, heb ook meteen deel 1 even bekeken...erg interessant!
    Als ik een klein beetje opbouwende kritiek mag geven (mag je uiteraard gewoon naast je neer leggen ), koop voor een paar tientjes een goede microfoon die je op je shirt hangt en regel je witbalans even. Je steekt zo te zien heel veel tijd in het filmen en het zit qua montage lekker in elkaar. Dan is het zonde dat ik mijn volume een heel eind omhoog moet gooien en dat alles er zo gelig uitziet.

Ga ik nu even nadenken waarom ik ook niet meteen van die handige gaten in mijn werkbank heb gemaakt...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EdwinH Bekijk Berichten
    Leuk filmpje Dennis, heb ook meteen deel 1 even bekeken...erg interessant!
    Als ik een klein beetje opbouwende kritiek mag geven (mag je uiteraard gewoon naast je neer leggen ), koop voor een paar tientjes een goede microfoon die je op je shirt hangt en regel je witbalans even. Je steekt zo te zien heel veel tijd in het filmen en het zit qua montage lekker in elkaar. Dan is het zonde dat ik mijn volume een heel eind omhoog moet gooien en dat alles er zo gelig uitziet.

Ga ik nu even nadenken waarom ik ook niet meteen van die handige gaten in mijn werkbank heb gemaakt...
    Goede Tip's Daar worden we beter van. Ik zit nog een beetje te klooien met de witbalans. Zie het zelf ook natuurlijk, dus daar ga ik wat mee doen.

Thanks! Dennis

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EdwinH Bekijk Berichten
    Ik heb een nieuwe Mic gekocht voor de camera en een gray kaart voor de wit balans . Hopelijk is het verschil bij een volgend filmpje te merken.
    Thanks nog voor je opmerkingen!

Groet
    Dennis

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooked on Wood Bekijk Berichten
    Ik heb een nieuwe Mic gekocht voor de camera en een gray kaart voor de wit balans .
    Hopelijk is het verschil bij een volgend filmpje te merken.
    Thanks nog voor je opmerkingen! Groet Dennis
    Ik ben benieuwd, maar vind je filmpjes al interessant genoeg om naar te kijken.
    Mvg,
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Top! Ben ook benieuwd naar het verschil.

Forum Rechten