Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Draaibankje en houtdraaibeitelset HBM

Dag allen,

Vanwege ruimte, en tijdgebrek gaat dit draaibankje, met nog nieuwe beitels van HBM in de verkoop. IMG_20190829_175133642.jpg
    IMG_20190829_175153128.jpg
    Gekocht voor weinig, mag weg voor nog minder: afhalen voor 25 euro in Groningen. Alleen wel vóór zaterdag, dan wordt de schuur uitgemest en gaat er spul naar de vuilstort. Wil niet met deze sta-in-de-weg blijven zitten.

Oja beitel steunen zitten er wel bij, als projectje ontroest maar nog niet terug gezet.

Wat jammer dat ie zo ver staat! Zeker een mooie aanbieding, waar ik met plezier op zou ingaan. Alleen geraak ik de eerste dagen onmogelijk in Groningen
    Veel succes!

Ik heb wel interesse hierin. Zou hem morgen kunnen ophalen.

Is een hele mooie aanbieding, zo van afstand lijkt het een LMS draaibank te zijn zoals mijn oom vroeger had. Ik ben zelf in het bezit van een HBM draaibank, als ik die wegdoe moet er wel een nulletje bij achter.

@markb je hebt een PB.

Door alle opmerkingen zou ik bijna spijt krijgen voor de lage vraagprijs

Moi janwillem,

Mocht je er niet uitkomen met markb dan heb ik ook wel interesse.

Groeten,
    hans

Opgehaald, mag een slotje op.
    Dank voor de interesse!

IMG_1148.jpgIMG_1147.jpgIMG_1146.jpgIMG_1144.jpgIMG_1143.jpg.
    Mooi dat dit topic nog open is, hierbij foto's van mijn vierklauwplaat waar Mark wel interesse in heeft. Via pb krijg ik de foto's niet geladen

Forum Rechten