Epoxylak PU transparant merk Polypox, beetje van gebruikt, is nog bijna nieuw.

Fred*

Actieve deelnemer
3 apr 2008
95
5
woodarts4u.com
Deze set heb ik 1-07-2019 aangeschaft bij "de bootbouwer" en er erg weinig van gebruikt, ongeveer 5%. Het is erg goede lak, maar niet geschikt voor mijn toepassing omdat de lak wel mooi hard wowrdt, maar niet hard genoeg voor mijn toepassing. Ik heb inmiddels een andere lak aangeschaft.
Het totaalbedrag inclusief verzendkosten bij aanschaf was € 55,44 Mag nu overgenomen worden voor de helft.

ff58b417901117c38b0dfe024474fd64.jpg
3b3ce7c74598ffb232a19232acbb00ee.jpg

Tekst van de bootbouwer bij deze lak:
UV-bestendige blanke tweecomponenten polyurethaan lak. Toe te passen als transparant laksysteem op hout en als beschermend systeem voor epoxyhars.
Niet geschikt voor toepassingen onder de waterlijn. Gemakkelijk te verwerken met kwast of verfroller. Voor een optimale vloei tot 3% DD Kwastverdunner toevoegen. Overschilderbaar zonder schuren tussen 24-48 uur.
Verpakking: 750 gr set (basis met verharder).
De mengverhouding van basis/verharder in gewichtsdelen is 100 : 33.
Verwerkingstijd bij 20ºC is circa 2½ uur.
De minimale verwerkingstemperatuur is 15ºC.
Verbruik circa 80 gr per m².

Speciale verdunner voor het verwerken van DD lak met de kwast of verfroller. Toe te passen voor het verbeteren van de vloei van DD lak en het reinigen van kwasten en rollers die bij de verwerking van de lak zijn gebruikt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.